Norite ilgai gyventi? Įsiklausykite į šiuos japonų patarimus


1. Kalbėdami mobiliuoju telefonu pridėkite jį prie kairės ausies.

2. Negerkite kavos dažniau nei kartą per parą.

3. Neužgerkite tablečių šaltu vandeniu.

4. Nevalgykite po 17 valandos.

5. Vartokite kuo mažiau riebaus maisto.

6. Gerkite daugiau vandens rytais ir mažiau – vakarais.

7. Nelaikykite mobiliųjų telefonų įkroviklių šalia savęs.

8. Geriausias laikas miegoti – nuo 22 iki 6 valandos.

9. Jeigu prieš miegą išgėrėte vaistų, nesigulkite iš karto.

10. Nesinaudokite mobiliuoju telefonu, jeigu liko vos keli procentai įkrovimo. Tokiais atvejais jis skleidžia 1 000 kartų stipresnę radiaciją.

Sveikos sultys

  • Morka + imbieras + obuolys – palaiko ir išvalo jūsų imuninę sistemą.
  • Obuolys + agurkas + salieras – užkerta kelią vėžiui, mažina cholesterolio lygį, padeda atsikratyti skrandžio sutrikimų ir galvos skausmų.
  • Pomidoras + morka + obuolys – gerina odos spalvą ir šalina blogą burnos kvapą.
  • Aitrioji paprika + obuolys + morka – užkerta kelią blogam burnos kvapui atsirasti ir mažina temperatūrą.
  • Apelsinas + imbieras + agurkas – gerina odos spalvą ir ją drėkina, mažina temperatūrą.
  • Ananasas + obuolys + arbūzas – šalina iš organizmo druskos perteklių, maitina šlapimo pūslę ir inkstus.
  • Obuolys + agurkas + kivis – gerina odos spalvą ir ją drėkina.
  • Kriaušė + bananas – reguliuoja cukraus kiekį kraujyje.
  • Morka + obuolys + kriaušė + mangas – padidina kūno vidaus temperatūrą, jo atsparumą toksinams, mažina kraujospūdį ir kovoja su bendra organizmo oksidacija.
  • Vynuogės + arbūzas + pienas – vitaminas C + vitaminas B2, kurie didina ląstelių aktyvumą ir stiprina organizmo imunitetą.
  • Papaja + ananasas + pienas – vitaminai C, E, geležis. Gerina odos spalvą ir medžiagų apykaitą.
  • Bananas + ananasas + pienas – turtingos vitaminų ir maistingųjų medžiagų, užkerta kelią vidurių užkietėjimui.

Gerkite vandenį tuščiu skrandžiu

Šiandien Japonijoje labai populiaru kiekvieną rytą vos prabudus išgerti vandens. Be to, šios procedūros veiksmingumas buvo patvirtintas moksliniais testais. Žemiau pateikiama vartojimo instrukcija.

Ši metodika 100 procentų išgydo šiuos negalavimus:

Galvos skausmą, sąnarių maudimą, širdies ligas, artritą, padažnėjusį širdies plakimą, inkstų ligas, epilepsiją, nutukimą, bronchinę astmą, meningitą, vėmimą, gastritą, viduriavimą, diabetą, vidurių užkietėjimą, akių ligas, gimdos ligas, vėžį ir ausų, gerklės, nosies ligas.

Advertisements

Gydymosi metodas:

1. Iš ryto vos prabudus reikia išgerti 4 stiklines vandens po 160 ml (prieš dantų valymą).

2. Išsivalyti dantis, bet 45 minutes po to nieko nevalgyti ir negerti.

3. Po 45 minučių galima pusryčiauti įprasta tvarka.

4. Po pusryčių, pietų ar vakarienės 2 valandas nieko nevalgyti ir negerti.

5. Pagyvenę ir sergantys žmonės, negalintys iš karto išgerti 4 stiklinių vandens, gali pradėti nuo mažesnės dozės ir po truputį ją didinti iki rekomenduojamo kiekio.

6. Sąraše nurodyta, kiek dienų reikia, norint išsigydyti pagrindines ligas:

1. Aukštas spaudimas – 30 dienų.

2. Gastritas – 10 dienų.

3. Diabetas – 30 dienų.

4. Vidurių užkietėjimas – 10 dienų.

5. Kenčiantys nuo artrito pirmąją savaitę turėtų laikytis šios metodikos 3 dienas, o nuo antros savaitės – kiekvieną dieną.

Advertisements

Ši metodika neturi šalutinių efektų, tačiau pradžioje gali padažnėti šlapinimasis.

Geriausia, jeigu šios metodikos laikysitės ir baigę gydymą ir ji taps jūsų gyvenimo norma.

Gerkite vandenį ir likite sveiki bei aktyvūs.

Svarbi detalė. Kinai ir japonai valgydami geria karštą arbatą (o ne šaltą vandenį). Atėjo laikas perimti iš jų šį įprotį. Dėl to mes tik laimėsime.

Paaiškinimas tiems, kurie mėgsta užgerti maistą būtent šaltais gėrimais.

Šaltas vanduo sulėtina maisto įsisavinimą, kadangi produktai, kurių sudėtyje yra riebalų, sutirštėja.

Kitaip tariant, skysti riebalai greičiau įsijungia į reakciją su deguonimi ir žarnynas juos įsisavina geriau, negu užgeriant maistą šaltais gėrimais.

Atitinkamai riebalai nesikaupia po oda ir tikimybė susirgti vėžiu sumažėja keliasdešimt kartų.

Svarbi informacija apie širdies smūgius:

Turite žinoti, kad širdies smūgius lydi skausmai kairėje krūtinės pusėje.

Būkite atsargūs, jeigu jaučiate intensyvius viršutinio arba apatinio žandikaulio skausmus.

Pykinimas ir gausus prakaitavimas taip pat yra šio negalavimo simptomai.

60 proc. visų žmonių patyrė širdies smūgį naktį ir neprabudo ryte.

Naktį jūs galite prabusti dėl savo paties klyksmo, kurį sukėlė skausmas krūtinėje.

Tai taip pat artėjančios problemos simptomas. Neignoruokite tokių organizmo signalų.

Kardiologai sako, kad jeigu šiomis rekomendacijomis pasidalinsite su draugais, išgelbėsite gyvybę bent vienam žmogui.