„Kai paleidžiate viską, pas jus ateina patys geriausi dalykai“ – 7 Šri Šankaro patarimai, suteikiantys optimizmo

Patinka? Duok Like!

Šri Šri Ravi Šankaras – Indijos guru ir visuomenės veikėjas, tarptautinės organizacijos „Gyvenimo menas“ steigėjas. 2004 ir 2006 metais Nobelio premijos komiteto jis buvo paskelbtas kandidatu Nobelio taikos premijai, 2009 metais „Forbes India“ žurnalo duomenimis pateko į 5 įtakingiausių Indijos asmenybių sąrašą. Tarptautinio forumo „Už etišką verslą“, kasmet vyksiančio Europos parlamente, idėjinis autorius.

1. Nereikia niekur skubėti. Bet reikia būti ten, kur tau gera. Jeigu jauti, kad esi kažkur ne savo vietoje, eik ten, kur veda vidinis balsas. Atsimink, kad tam, jog atrastum, nebūtina kur nors eiti. Tai itin plona riba, esmė slypi nuolatiniame buvime čia ir dabar.

Reklama

2. Nesiek kontroliuoti žmonių ir įvykių. Neplanuok, nelauk, nenorėk, atlaisvink gniaužtą. Mokėk išlaikyti pauzę, kurios metu niekas nevyksta. Leisk žmonėms ateiti pas tave, o įvykiams nutikti. Jie nutinka su tavimi ne šiaip sau.

3. Suteik sau laisvę būti savimi, o kitiems – būti jais. Atsimink, kad kiekvienas turi savo kelią ir savo pamokas. Jeigu jūsų keliai susitinka – puiku, bet jeigu jie išsiskirs, tai taip pat yra gerai, nes viskas visada yra į gerą.

4. Nesiekite turėti viską iš karto. Net kai atrodo, kad nieko nėra – visada kažkas yra, o tai, ko trūksta – suteiks ištiesta draugo, brolio, sesers, neatsitiktinio praeivio ranka. Viskame būk nuosaikus.

5. Visus ir viską pasitik su šypsena, meile. Bet niekada neatsisveikink, nes niekas niekada nesibaigia galutinai. Sakyk: „Dėkui ir iki kitų kartų“.

6. Atsiverk žmonėms, visatai, Dievui – vadink, kaip nori. Patikėk – viskas tavo gyvenime susiklosto tau palankiausiu būdu. Net ir tada, kai atrodo, jog blogiau jau būti negali – gali… Niekada nežinai, kur atrasi, o kur prarasi.

7. Tam, kad užsidėtum švarius marškinius, turi nusimesti senus. Naujo pažinimas ar pasikeitimas neįmanomi, jeigu esi užspaustas senų dogmų ir įsitikinimų. Suteik savo protui lankstumo.

Reklama