Nuolat verkšlenantis ir viskuo besiskundžiantis žmogus atima jūsų gyvenimo energiją


Mokėjimas reikšti užuojautą ir empatiją laikomas teigiama savybe. Bet svarbu reikšti jas tinkamai. Jeigu po pokalbio su kitu žmogumi jaučiatės išsekę, vadinasi, atėjo laikas susimąstyti, ar nereikėtų keisti savo elgesio.

Neigiama įtaka

Vieni žmonės dalijasi savo problemomis norėdami gauti palaikymą ir patarimą, o kiti – kad permestų savo negatyvą kitam. Reikia išmokti atskirti.

Galbūt žmonės, priklausantys antrajai kategorijai, pavadins jus bejausmiu egoistu, jeigu atsisakysite šokti pagal jų dūdelę. Galbūt pabandys įteigti kaltės jausmą ar ką nors panašaus. Nebaisu. Energijos pliūpsnis ir savigarbos pojūtis, kurie ateis atsisakius toksiško bendravimo, taps puikia kompensacija.

Kodėl nereikia klausytis skundų?

Tas, kuris skundžiasi, nedaro nieko, kad pakeistų savo gyvenimą. Jam įprasta vaidinti nuskriaustąjį. Jo toks psichologinis tipas, tokia pasaulėžiūra.

Na, išklausysite jį. O kaip padėsite? Niekaip. Jam nereikia pagalbos, jam reikia išsikalbėti. O pokalbis be tikslo neturi prasmės.

Nuolat skųsdamasis, jis nesąmoningai, o kartais ir sąmoningai tarsi nusikrato kaltės jausmo dėl savo nesėkmių. Su tokiais žmonėmis turi dirbti specialistas, kuris geba paveikti mąstymą.

Advertisements

Didžiausią neigiamą poveikį žmogui daro jo paties neigiamos mintys.

Niekada neišspręsite nuolat besiskundžiančio žmogaus problemų, nes jis ir pats nėra linkęs jų spręsti. Niekada nenuraminsite jo sielos išreikšdami užuojautą, nes jam jos nereikia. Viskas, ko jis siekia, tai išsilaisvinti nuo atsakomybės už savo likimą. Kitaip tariant, jis nori neįmanomo dalyko.

Kas mums nutinka, kai nuolat klausomės skundų?

Mes atiduodame energiją į niekur. Mes norime padėti, bet problemos sprendimo neatsiranda. Mes bandome vėl ir pagaliau išsenkame.

PIRMI IŠSEKIMO POŽYMIAI

1. Emocinis disbalansas
2. Sunkumai sprendžiant asmenines problemas
3. Koncentracijos problemos
4. Neigiamų minčių atsiradimas

Advertisements

KĄ GALIME PADARYTI, KAD NEUŽKIBTUME ANT KALBIUKO?

1. Laikykitės atstumo.

2. Galbūt iš pradžių verkšlentojas nusimins dėl jūsų abejingumo, bet iš tikrųjų, jeigu kiekvienas nustotų klausytis jo nesibaigiančių kalbų apie gyvenimo sunkumą, jam pagaliau tektų susidurti su savo problemomis akis į akį ir jas spręsti, užuot tiesiog apie jas kalbėjus. Arba nustoti galvoti vien apie blogus dalykus.

3. Leiskite jam suprasti, kad už tai, kas su juo vyksta, atsakingas tik jis pats.

4. Tarkim, išklausėte žmogų. Jei jau taip nutiko, tai nepagailėkite laiko, kad sąžiningai jam pasakytumėte, jog yra vietinė problema, kuria jis skundžiasi, ir yra visuotinė, kuri susidaro dėl jo neigiamo požiūrio į situaciją ir visą gyvenimą.

5. Nerodykite silpnumo.

6. Žmogus, kuris skundžiasi, yra manipuliatorius. Nerodykite jam savo pasiruošimo sekti paskui jį. Taip pražudysite du žmones – save ir jį. Negatyvi šio žmogaus veikla taip niekada nesibaigs. Kai jūs išseksite, jis susiras naują auką.

7. Nustatykite ribas.

8. Paprašykite jo gerbti jūsų teisę į asmeninę erdvę, į pokalbio temos pasirinkimą. Galite pasakyti, kad nenorite nuolat kalbėti apie tragedijas ir nelaimes. Tada žmogus bus priverstas nukreipti savo dėmesį nuo negatyvo.