Norite būti laimingesniais? Tada kiekvieną rytą užduokite sau vieną klausimą


Kas pirmiausia ateina į galvą vos pabudus? Ar galvojate apie darbus, kuriuos šiandien reikės nudirbti, apie visus elektroninius laiškus, kurie laukia jūsų atsakymo, ar apie dokumentų krūvą, susikaupusią ant jūsų darbo stalo? Galbūt jūsų mintys užimtos nebaigtais buities darbais?

Ar visgi galvojate apie dalykus, kurie jus džiugina? Apie vaiko bučinį prieš jam išeinant į mokyklą, apie mylimo žmogaus apkabinimą grįžus namo, ar apie tai, kad nors ir neturite visko, apie ką svajojate, bet jūsų gyvenime viskas yra gerai?

Kartą Albertas Einšteinas pasakė: „Svarbiausias žmogaus sprendimas yra tai, ar jis pasirenka gyventi draugiškame, ar priešiškame pasaulyje“.

O kokiame pasaulyje gyvenate jūs? Kokiu jūs jį matote? Spręsti jums. Pavyzdžiui, aš priimu tokį sprendimą kiekvieną rytą. Prabudęs, iš karto užduodu sau klausimą: „Gyvenu gerame ar blogame pasaulyje“?

Tai, kaip matote savo aplinką, turi įtakos jūsų dienos eigai.

Remezas Sasonas kalba apie tai iš pozityvaus mąstymo perspektyvos: „Jis (pozityvus mąstymas) suteikia spindesio akims, pripildo žmogų energija ir laime“.

Advertisements

Kai nutinka netikėti dalykai, turite būti supratingi. Kažkas jus „pakirto“ kelyje? Nieko tokio. Bent jau nekliudė jūsų mašinos, jūs nepavėlavote į susitikimą, ir neturite reikalų su draudimo bendrove, o tai galėjo lemti ilgą bei varginantį automobilio remonto procesą.

Jūs užlaiko turistas, lėtai einantis miesto gatvėmis? Būkite kantrūs! Mėgaukitės jus supančiais vaizdais, kvapais ir netikėtai atsiradusiu „laisvu“ laiku.

Pradėdami savo dieną nuo sąmoningos minties apie tai, kad pasaulis yra geras, tampate mažiau linkę reaguoti neigiamai, jeigu kas nors klostosi ne pagal planą. Įgyjate daugiau kantrybės ir vilties.

Gėris gimdo gėrį

Be to, tai, kaip jūs suvokiate savo dieną pačioje jos pradžioje, turi įtakos ir gerų dalykų, kurie jums nutiks per dieną, skaičiui.

Siuzen Reinolds, knygos „Išmokinkite savo smegenis būti laimingiems“ bendraautorė mano, kad „malonumo potyris gali taip stipriai stimuliuoti žmogaus smegenis, kad jos (smegenys) ims reaguoti į šį malonumą taip, jog šis malonumas tik didės“.

Kitaip tariant, kuo daugiau gėrio pastebėsite jus supančiame pasaulyje, tuo daugiau jo gausite mainais.

Advertisements

Prabudę ir pasirinkę (sąmoningai, ar ne) gyventi „blogame“ pasaulyje, savo dieną nugyvensite visiškai kitaip. Jausitės nusivylę, kai labai lėtai paskui ką nors einate arba stovite kamštyje.

Laukimas eilėje prie kasos jaučiasi lyg visa amžinybė, ir viskas, ko imatės, tampa dešimt kartų sunkiau padaryti. Niekas neveikia taip, kaip turėtų, ir jus nuolat kankina lūkestis, kad tuoj kažkas nutiks (ir būtinai nutinka). Ir visa tai tik eilinį kartą įrodo, kad pasaulis iš tiesų yra priešiškas.

Nauda sveikatai

Teigiamas mąstymas teigiamai veikia žmogaus sveikatą. Jis sumažina depresijos riziką, mažina nerimo jausmą ir daro mus atsparesnius bet kokiai problemai. Žmonės, linkę įžvelgti gerus dalykus, gyvena ilgiau ir paprasčiau susidoroja su stresą sukeliančiais veiksniais.

Žinau, kaip paprasta patekti į neigiamų minčių spąstus, ypač turint omenyje pasaulio įvykius: jūsų socialinio tinklo paskyroje būtinai bus kažkieno įrašas apie tai, kaip viskas šiame pasaulyje „neteisinga“. Tačiau tokios mintys trukdo laimei.

Jos užkerta kelią sėkmei, nes sumažina jūsų gebėjimą mąstyti, būti kūrybingam ir adekvačiai reaguoti į vykstančius įvykius.

Jeigu norite būti geresniais, tai pirmas žingsnis yra pozityvus mąstymas prabudus ryte.

Advertisements

Kaip pradėti dieną pozityviau

Jeigu pozityvus mąstymas jums yra naujiena, toliau pateiksime kelis patarimus, kurie padės pastebėti daugiau gerų dalykų nei blogų.

1. Vartokite tik tuos žodžius ir išsireiškimus, kurie atspindi pozityvią nuotaiką: „Tai bus puiki diena“ arba „Nekantriai laukiu sužinoti, kas man šiandien nutiks“.

2. Sutelkite dėmesį į dalykus, kurie jus džiugina: „Laukiu nesulaukiu mano vaiko pasirodymo mokyklos spektaklyje“ arba „O, kad jau greičiau galėčiau sužinoti, ką man atneš šis projektas!“

3. Vertinkite visus gerus dalykus: „Esu dėkingas už gerą sveikatą, galimybę apmokėti sąskaitas ir už savo nuostabią šeimą!“

4. Leiskite daugiau laiko su pozityviais žmonėmis, ir tai padės jums tapti tokiais pat!

Nors niekas negali suteikti garantijos, kad visa tai padarys jus laimingu žmogumi, bet jeigu susitelksite į gerus, o ne blogus dalykus, jums tikrai pasiseks. Viskam reikia laiko.

Tad prabudę ryt iš ryto, paklauskite savęs: „Kokiame pasaulyje aš gyvenu: gerame ar blogame?“ Ir atsiminkite, kad turite pasirinkimą.

Taigi, padarykite sau paslaugą ir pasirinkite pirmą. Tai padės jums jaustis laimingesniu ir sveikesniu.