Visų laikų geriausi moteriški kvepalai – 7 nepakartojami aromatai


„Chanel № 5“

„Chanel № 5“, Chanel — pačiam žinomiausiam mūsų laikų aromatui jau 90 metų! „Chanel № 5“ ponios Koko užsakymu pagamino ponas Bo, carinės Rusijos dvaro parfumeris, pabėgęs į Paryžių nuo revoliucijos. Jis pasiūlė mados tendencijų kūrėjai pasirinkti iš 10 aromatų. Ji išsirinko esenciją, pažymėtą numeriu 5 – iš čia ir kilo žinomų kvepalų pavadinimas.

Viršutinės aromato natos susideda iš aldehidų, nerolio, kvapiosios kanangos, bergamotės ir citrinos. Kvapo širdyje jaučiamos pačios moteriškiausios natos: irisas, žibuoklių šaknys, jazminas, pakalnutė, rožė. Bazinės natos – ambra, sandalas, pačiulis, muskusas, vetiveris, vanilė, ąžuolo samanos, civeta.

Kai 1954 metais vienas amerikiečių žurnalistas paklausė Merilin Monro, ką ji dėvi eidama miegoti, aktorė atsakė: „kelis lašus „Chanel Nº 5“. Apie geresnę aromato reklamą galima tik pasvajoti.

„Poison“

„Poison“ aromatas, Christian Dior — Kultinio aromato „Poison“ 1985 metais atsiradimas buvo toks pat triukšmingas, kaip ir „new look“ stiliaus, sukurto meistro Dior‘o atsiradimas pusamžiu ankščiau.

Išraiškingas, Eduardo Flešjero sukurtas aromatas, sukrėtė visuomenę. Aštrus, stiprus, jausmingas, ilgai išliekantis aromatas – tikras egzotinių gėlių ir rojaus vaisių sprogimas. Aviečių, kasijos, juodųjų serbentų, tropinės medienos ir ambros natos susipina į vieningą simfoniją, garsią, skambią, aistringą, kaip tikroji meilė.

Advertisements

„Shalimar“

„Shalimar“ aromatas, Guerlain — legendinis Guerlain kvapas „Shalimar“ buvo sukurtas tais pačiais metais kaip ir „Chanel № 5“, t. y. 1921 m., tačiau pasaulį išvydo tik po keturių metų. Viskas įvyko Pasaulinėje mugėje Paryžiaus Grand Palais.

Klasikinį rytietišką kvapą sukūrė pats Žakas Gerlenas – 20-ais metais Paryžių buvo užvaldžiusios rytų mados. Kurdamas švelnų sandalo kvapą, Gerlenas sėmėsi įkvėpimo iš Mumtaz-Mahal princesės, kurios garbei jos sutuoktinis Šachas-Džahanas pastatė Taj-Mahal, istorijos. „Shalimar“ sanskrito kalboje reiškia „meilės šventyklą“.

Parfumerinė kompozicija atsiveria aštriomis mandarino, citrinos, kedro ir bergamotės natomis. Jautrioji aromato širdis slepia iriso, jazmino, rožės, tonka pupelių ir vetiverijos natas. Jaudinančią bazę sukuria odos, sandalo, sakų, civetos, vanilės ir ladano natos. Tikroji Rytų pasaka!

„Opium“

„Opium“ aromatas, Yves Saint Laurent — legendinis „Opium“ aromatas buvo Ivo Sen Lorano išleistas 1977 metais ir tapo jo meilės Rytams ir orientalistinio moteriško grožio ir patrauklumo suvokimo įsikūnijimu.

Kutiurjė pats parinko sukurtam aromatui provokuojantį pavadinimą. Niekada ankščiau Prancūzijoje nebuvo kuriami kvepalai su tokia aukšta alkoholio koncentracija, dėl kurios jie palieka sodrų šleifą. Parfumerai Žanas-Lui Sizekas ir Žanas Amikas sugebėjo perteikti aromate azijietiškos nakties aistrą ir paslaptį. Kompozicija atsiveria prieskonių ir vaisių natomis (ambra, muskusas, lauro lapas, gvazdikėlis, vanilė, cinamonas, pipiras, kalendra, mandarinas, apelsinas, slyva, persikas). Širdyje – prabangi gėlių puokštė: rožė, gvazdikas, pakalnutė, jazminas, irisas, kvapioji kananga. Bazėje jaučiamas egzotinis derinys iš saldžios aromatinės medienos (sandalo medis) ir smilkalų. Šis vakarinis aromatas toks ilgalaikis, kad gali būti juntamas ir kitą rytą.

Advertisements

„212“

„212“ aromatas, Carolina Herrera — vienas paklausiausių šiuolaikinių aromatų – „212“ – buvo sukurtas 1997 metais. Pavadinimas „212“ – tai Niujorko, mėgstamiausio Karolinos Hereros miesto, telefono kodas.

Pati ji apibūdina „212“, kaip provokuojantį, „grynaveislį“, šviežią, bet sodrų aromatą. Jis sukurtas iš pačių kilniausių augalų: sandalo, muskuso, mandarino medžio, bergamotės, šilkmedžio gėlių ir apelsino, kamelijos, satino medienos ir gėlės, vadinamos „nakties karaliene“.

Minkštos gelių natos dera su švelnia mediena. Vaisinės ir muskuso natos suteikia kvapui energijos, gyvybingumo ir jėgos – tikroji „Didelio Obuolio“ dvasia!

„Magnetism“

„Magnetism“ aromatas, Escada — pirmasis rytietiškas Escada aromatas buvo sukurtas 2003 metais. Parfumeris Pjeras Burdenas tikino, kad „Magnetism“ pripildytas magiška jėga, kuri veda moterį meilės link. Ar įsigijus aromatą ateis meilė, parodys laikas, tačiau pakylėta nuotaika ir pažadinti jausmai – garantuoti.

Aromatas susideda iš jausmingo ir aštraus prieskonių derinio: pakalnutės, sandalo, vanilės, muskuso, jazmino, medienos, ambros, frezijos, iriso, juodųjų serbentų, slyvos, baziliko, šlamučio ir migdolo gelių.

Advertisements

„For Her“

„For Her“ aromatas, Narciso Rodriguez — pirmasis vienos populiariausių šiuolaikinių prekių ženklų aromatas išleistas 2003 metais. Pats dizaineris teigia, kad Narciso Rodriguez „For Her“ – tai jo dovana visoms moterims, jo paties dalelė, kurią jis norėtų padovanoti visoms gražiosios lyties atstovėms.

Parfumerinės kompozicijos pagrindas – egiptietiškas muskusas. Narcso Ridrigesui šis kvapas primena jo pirmąją jaunystės meilę.

Aromate taip pat randamos vanilės, muskuso, medienos, ambros, vetiverijos, apelsino žiedų, medaus ir kvepenės natos. Toks aromatinis kokteilis tiesiog priverčia jaustis geidžiamai!