Įpročiai, padedantys išsaugoti grožį


1. Pirmas įprotis: rytinė mankšta

Nereikia teisinti tingumo laiko trūkumu ar tuo, kad bėgiojate vakarais. Rytinę mankštą reikia daryti dar prieš paimant į rankas elektrinį dantų šepetėlį ar prausimosi pienelį. Pradėkite nuo mažiausio: nesikeldami iš lovos padarykite pratimus raumenims apšilti ir pratempti, o atsikėlę – dešimt pritūpimų ir pasilenkimų. Jau po trijų savaičių tai taps tikru įpročiu.

2. Antras įprotis: pusryčiauti

Kad ir kaip protestuotų griežtų dietų šalininkės, tiesa lieka nekintama – pusryčiai labai svarbūs gerai savijautai. Ypač jeigu tai yra teisingi pusryčiai, pavyzdžiui, iš avižinių dribsnių, žaliosios arbatos ir stiklinės sulčių. Šiam įpročiui prigyti prireiks savaitės, juk organizmas geba greitai užfiksuoti mitybos režimą.

3. Trečias įprotis: grįžus namo, nuvalyti nuo veido kosmetiką

Kad ir kokia brangi yra jūsų pudra ir kad ir koks lengvas maskuojamasis kremas, norint išlaikyti odą sveiką, naudingiau kuo daugiau laiko praleisti be kosmetikos. Neatidėliokite prausimosi vakarui, prieš pat einant miegoti.

Geriau nuvalykite veidą vos grįžusios namo, o kartu ir patepkite jį kremu (tobulas laikas kosmetologijos procedūroms – iki dešimtos valandos vakaro). Po poros mėnesių jūsų oda pati pradės reikalauti valymo tuo pačiu laiku ir jeigu nenusiprausite iš karto po darbo, jausitės tarsi nenusiavusios batų.

4. Ketvirtas įprotis: daug gerti

Kai Claudios Schiffer klausia jos jaunystės ir grožio paslapčių, ji dažniausiai atsako: „Kiekvieną dieną išgeriu tris litrus vandens.“ Kodėl gi nepasekus jos pavyzdžiu? Pageidautina gerti negazuotą mineralinį vandenį arba žaliąją arbatą.

Svarbiausia – stenkitės gerti ne tik tada, kai pajuntate troškulį, bet ir dirbdami biure. Išsiugdžius tokį įprotį, jau po mėnesio kas valandą ar dvi organizmas pradės duoti savitą signalą „gerti“.

5. Penktas įprotis: išsimiegoti

Scarlett Johanson dalinasi paprasta savo grožio paslaptimi: miegoti ne mažiau nei dešimt valandų per dieną. Komfortišką miegą turi užtikrinti palankaus klimato palaikymo technika bei geras ortopedinis čiužinys, taip pat tamsios užuolaidos ir patogi pagalvė.

Žinoma, kiekvienas pats susikuria tinkamą aplinką ir nustato optimalų miego valandų kiekį, bet vienareikšmiškai galima teigti, kad užmigti reikia iki dvyliktos valandos vakaro.